Där fick du lilla gumman.

Hej läsare, Natalie här!
Kom precis hem.. Min mamma hade ju ringt till Sabina och skällt på henne pga att hon hade haft fest, men jises.. DU ÄR SÅ OMOGEN, SABINA.
När jag kliver innan för dörren, hittar jag alla mina kläder, utspridda på golvet i hallen, och en (ROSA) resväska där bredvid.
Jag får...  Utbrott och kutar in på hennes rum, har ner alla hennes böcker (Haha, hon har böcker?) Och skriker sedan att hon kan gå och ** ***.

Så, nu har vi vapenfrid och jag sitter på mitt rum med min lilla laptop i knät, är det inte härligt med plastsyrror? Vi har nyrligen startat den här bloggen, och redan nu får ni se hur vårat vardagliga liv ser ut.

Btw, det där med Lisseberg kan jag ju totalglömma, för Sabina sticker ingenstans tydligen. AH, vad jag blir mega irriterad.

- Natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0