Första inlägget på denna "fantastiska" blogg..

Ja, Natalie här..
Min plastsyrra som jag också tvingas leda denna bloggen med sitter bredvid mig nu och spelar nått töntigt barnspel, (mobba mig inte för det.)

Jag heter som sagt Natalie, och är 14 år gammal, fyller 15 i September, och denna blogg tvingas jag och min plastsyrra starta pga våran familjerelaktion.. Vi går hos en psykolog och tycker att detta är ett sätt för oss att komma närmre varandra.. (SUCK.) Jag fullständigt HATAR Sabina, och Sabina fullständigt HATAR mig.

Men tyvärr är det ju så att vi tvingas på med varandra pga att mina föräldrar skilde sig, och pappa träffade en ny kille... Mamma gifte sig då med Sabinas pappa, och Sabina vill inte bo med sin mamma pga att hennes nya kille tydligen är dum i huvudet, eller som hon säger.. 'HELT FUCKING STÖRD', och att dom har nya skrikiga ungar.

Och vi kommer driva denna bloggen i drygt ett år, om inte mer..

Så jävla onödigt..

JAG skulle beskriva min stil som dom flesta skulle säga emo.
Medan Sabina är en tvättäkta fjortis.

Nu ska jag tvinga Sabina att göra en design som var HENNES uppdrag att göra, inte mitt..

- Natalie.

AH, och mitt uppdrag var att lägga ut en bild. (HATE ME ON THIS PIC.)


Kommentarer
Postat av: EMMAS

fin blogg :D

2011-06-13 @ 20:23:43
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ni verkar ha bra humor iaf! Tror inte ett ögonblick på att en riktig psykolog skulle tvinga er att starta en blogg och skämma ut hela familjen. Strider väl mot tystnadsplikten om inte annat. Men kanske någon korkad kurator skulle det. Men rolig blogg iaf.



Stackars ungar när föräldrarna skiljer sig, fy fan. Men ni är snart gamla nog att flytta hemifrån, så bit ihop!

2011-06-14 @ 08:30:07
Postat av: Marion

Härlig blogg trotts att ni "hatar" varandra. Jag minns själv när jag va en FJORTIS :S Ha det bra tjejer!!!

2011-06-14 @ 09:55:41
URL: http://majongsans.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sabina är verkligen inte fjortis? Vet du ens vad det är?



Om man är fjortis som vissa kallar det så super man, festar, knullar runt har en bitchig attityd och så vidare..



Vad jag har sett i bloggen så är sabina INTE det och inte en wannabe heller, hon har inte mycket smink och klär sig faktiskt trendigt.



Dom flesta av oss kommer nån gång in i sina "fjortis perioder" men man kommer ut det sen. ha det bra iaf både Natalie och Sabina :)

2011-06-14 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0