Girltalk, njaeh..

Heej bloggeeen. ♥
Hej på er läsare, Natalie här.
Sabinas jobbiga syrra är tydligen här på besök och jag har lovat att inte störa, dom håller typ på att baka pepparkakshus (På sommarn?) Så jag vill inte ha med det att göra..

Casper kommer hit snart ialfall, och jag BER för att strutsarna har hinnat gå innan dess. (Sabina och hennes syrra.) Dom kommer bara störa annars..

- Natalie.

Går runt i pyjamas.. Orkar inte fixa mig. Och om ni undrar står jag i min mammas och Sabinas pappas rum. Dom är för övrigt bortresta under helgen, så det är därför det är lite fullt hus här.. Dom vet heller inte vem Casper är, så just därför passar jag på att ta hit honom nu. Det enda negativa med det är väl att Sabina hatar Casper, sooo...



Kommentarer
Postat av: Lord Lattimort

Enda anledningen till att jag ens gick in på eran blogg var för att se vilka dessa två patetiska rivalerna var. Alltid kul att se ett emo och en fjortis skämma ut sig, right? ;)

Varför jag fortsätter är för att ni två idioter är så lättretliga och roliga att driva med, spelar ingen roll vad man skriver till er. Blev ju till och med halvt nämnd i ett inlägg! Wiho för mig.



Hur gamla är ni? 12 som högst?

Vad är er definition av ''mognad''? Tråkig som er? Eller någon som mig? Hahaha, förresten svara inte på den frågan. Någon som er skulle självklart försöka förnedra mig på något annat sätt. Och vad är det jag har skrivit som inte är grammatiskt korrekt? Klura på det ni små smurfar så syns vi nästa gång ni bestämmer er för att få PMS.

2011-06-14 @ 21:43:00
URL: http://laattis.blogg.se/
Postat av: emma ♥

kika in på min blogg ;)

2011-06-14 @ 22:10:03
URL: http://emmapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0