Godmorgon, eller hur man nu säger.

Ja, hej alla dom som läser.
Jag ligger i Caspers säng nu, orkade inte med fjortistjejerna..
Ska strax bege mig hemmåt, för att se om dom har vaknat, hoppas fortfarande på att Sabina ska följa med sin pappa till Göteborg, så ska försöka vara lite snäll.. Hon är så typiskt dum endå, så hon kanske går på det. (Och ja, jag vet att hon läser det här..)

Om Sabina nu följer med till Göteborg kan Casper sova hemma hos oss, annars kanske hon släpar hem hennes pojkvän, och dom kommer inte överrens, om man säger så..

Nu ska jag äta frukost, och sen ska jag sticka hem och se om huset fortfarande står upp.

- Natalie.

(Vill bara påminna er om att Sabina kanske inte kommer uppdatera förrän senare idag, med tanke på att dom skulle "NATTGIBBA" Eller var den nu hette.. -.-)

Hatar det här med att vi måste lägga ut en bild.. Aja, här har n i en i från förra tisdan tror jag..


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- godmorgon :)!

2011-06-14 @ 11:10:53
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0