HEY!

Sabina IN THE HOUSE! Öööööh, idag har jag inte gjort så mycket. Sov till typ 13 kanske? O tog det bara lugnt. Nja, stack till brorsan också. (HAN HAR EGEN LÄGENHET - VILL OCKSÅÅÅÅ). Aa, asså jag har storebrorsa, han heter Niclas o han bor inne i stan. Asså, fan - vill typ ha hans lääägenhet. Aja, snart kommer Johanna över, hennes syrra köpte redbull till oss 8D Såå jävla najs. Ska typ hålla oss vakna hela natten. Vi ska kaanske träffa Anton o Jonathan vid 3? För vi kommer typ ha noll att göra xD Neee, men typ lyssna på musik oså. Imorrn åker pappa till gbg så ska jue bli skönt å slippa honom, if u know what i mean ;) Hahhahahah, nu äre ju sommarlov men fan vad jag kommer skita på skolan i höst? Börjar nian -.- Men aa, kommer typ få hemundervisning för skolkar typ hela tiden - hheheheh. Nej, men asså palla skolan. Seriöst -.-


Aajaaaah, nu ska jag tieeep be Natalie att sova över hos nåt emo så jag får huset för mig själv. Hennes morsa och min farsa vet jag inte var de är. Asså, de är typ alltid borta så det e ju najs. Men aaaah - heejdåå!


Pöss Pöss

Jag just nu (tihihi, osminkad o skit, men jag bjuder ♥):




/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0