Natalie här..

Ja, hur ska man börja ett inlägg, som Sabina gör? CHACHA BLOGGEN. Tölp.. Klart man inte ska.
Sabina kom ialfall nyss in och fråga ifall jag kunde slagga hos nån av mina 'emokompisar' go tell "siss", pallar endå inte vara kvar i detta hus, hennes fjortiskompis kommer snart över, och dom kommer ju typ skrika hela natten till töntiga skräckfilmer.
Så drar nog till Casper, och för er som inte vet vem Casper är, är det min pojkvän. Den ENDA normala i mitt liv känns det som.. ♥

Och, om Sabina läser detta (Vilket hon borde göra med tanke på att hon måste det för våra psykolog) LÄR DIG SPOLA PÅ TOALETTEN.
Imorgon åker Sabinas pappa till Göteborg och ska på Lisseberg med hennes småsyskon med mer, och hon är så dum i huvudet att hon inte följer med, så lär ju bli fjortisfest gånger hundra nu den här veckan..

Just nu bild;



- Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0