Till Lord Lattimort

Denna blogg handlar inte om oss. Den handlar om Sabina och Natalie - som förövrigt är påhittade karaktärer - VI är inte plastsystrar, och vi heter inte Sabina och Natalie. Vi är två helt vanliga tjejer, som är mycket bra vänner. Det vi skriver i bloggen har ingenting med våra riktiga känslor, åsikter eller något liknande att göra. Så jag skulle verkligen uppskatta om du slutade kommentera taskiga saker, för att bevisa att du är mognare än några påhittade karaktärer. Det är väldigt onödigt, och du får inte ut något av det. Om det inte slutar på direkten, får jag lov att spärra din ip-adress. Som Sabina påpekade på din blogg tidigare idag så hade du skrivit haz när det egentligen ska vara have. Det är inte grammatiskt korrekt. Var det förresten inte du som skrev att vi inte var fjortis och emo? ;o That's not making sense? Skulle gärna vilja ha en förklaring, men inget som är taskigt menat, för som sagt så blir din ip-adress spärrad då.

Kommentarer
Postat av: Lord Lattimort

Jag uppskattar kärleken jag får. Verkligen :)

Haha, som jag även sa tidigare så stod det att någon av er var ett emo och den andra en fjortis i Micahs kommentarsfält. Hur ska man kunna veta att något är sant eller inte här på internet? Ni förväntar er väl ändå inte det eller?



Och jag berättade även för din vän att jag vet att det ska stå HAVE och inte Haz. Det är mer ett hån, just för att såna som ni ska regagera på det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det finns en grupp människor på internet som ja, skriver på det viset. Ja, jag sa att ni inte var ens i närheten av att vara fjortis/emo just för att jag hade sett kommentaren som tydligen inte var från er. Spärra min IP så mycket ni vill. Finner er blogg inte intressant ändå.

2011-06-14 @ 23:30:53
URL: http://laattis.blogg.se/
Postat av: Lord Lattimort

Jag uppskattar kärleken jag får. Verkligen :)

Haha, som jag även sa tidigare så stod det att någon av er var ett emo och den andra en fjortis i Micahs kommentarsfält. Hur ska man kunna veta att något är sant eller inte här på internet? Ni förväntar er väl ändå inte det eller?



Och jag berättade även för din vän att jag vet att det ska stå HAVE och inte Haz. Det är mer ett hån, just för att såna som ni ska regagera på det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det finns en grupp människor på internet som ja, skriver på det viset. Ja, jag sa att ni inte var ens i närheten av att vara fjortis/emo just för att jag hade sett kommentaren som tydligen inte var från er. Spärra min IP så mycket ni vill. Finner er blogg inte intressant ändå.

2011-06-14 @ 23:30:53
URL: http://laattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0